1. Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site. În situația în care cumpărătorul, la momentul primirii coletului, apreciază că produsul primit nu respectă specificațiile de pe site, contactează Vânzătorul în vederea clarificării aspectelor sesizate, întrucât, în conformitate cu Termenii și Condițiile site-ului, descrierea produselor poate fi incompletă din motive legate de spațiu și /sau structura informației. În cazul în care se constată o clară neconformitate cu specificațiile prevăzute pe site, Cumpărătorul este obligat să semnaleze neconformitatea în termen de maxim 24 de ore, acesta putând opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrală a sumei achitate.
2. Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător. În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalati incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
3. Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor (două zile lucrătoare). Cumpărătorul poate reclamă acest lucru în termen de maxim 48 de ore de la dată recepției și poate solicită returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
4. Produsele defectate în perioada de Garanție (cauze precizate în termenii de garanție, care rezultă din defecte de fabricație) pot fi returnate pentru constatare defecțiune și reparații. Cumpărătorul este obligat să semnaleze eventualele defecțiuni Vânzătorului, înainte de returnarea produsului.